sâmbătă, 26 martie 2016

#11 "Trei dintr-o lovitura"


"...... Urmeaza statia Piata Muncii cu peronul pe partea stanga."
In cateva minute ajung la destinatie pentru a stabili ultimele detalii. Fiind vorba de trei evenimente care se vor desfasura simultan am mari emotii.
Metroul opreste in statie, cobor si ma indrept spre centrul de evenimente situat in incinta hotelului Golden Tulip Times.


Intru in hotel si ma indrept catre lift. In cateva momente ma voi afla la etajul 10 care gazduieste Clubul Skyline. Aici urmeaza sa organizam intalnirea cu presa, urmata de un cocktail. Dar pana atunci trebuie sa ma asigur ca totul este pregatit pentru evenimentele de maine.
Am ajuns cu un sfert de ora mai devreme. Pot trece in revista planul de organizare si, in acelasi timp, sa ma relaxez putin, privind panorama oferita de domul impunator, din sticla, al clubului.


Inca nu imi vine sa cred ca ma ocup de organizarea acestor evenimente in Bucuresti. Totul a inceput ca o joaca, o gluma, o provocare - cum vreti sa ii ziceti. Nici macar nu sunt angajata grupului de firme. Dar mai bine sa va povestesc cum s-a intamplat. 
O data pe luna ma intalnesc cu un grup de prieteni care lucreaza in domeniul media. Sunt manageri de proiect, se ocupa de promovarea artistilor, sunt distribuitori de productii animate, lucreaza in webdesign sau publicitate... Imi place compania lor, povestim si din vremuri mai vechi, cand am lucrat si eu pentru o scurta perioada de timp in Bucuresti. Momentul meu preferat este acela cand vorbim despre proiecte, provocarile pe care le aduc si facem o sedinta de brainstorming, fiecare venind cu propuneri, solutii si idei inovatoare, interesante si, in ultima instanta, salvatoare.
Am fost intrebata deseori daca nu ma deranjeaza sa imi regasesc ulterior ideile puse in practica. De ce m-ar deranja? In definitiv, daca o idee este buna de ce sa i se refuze sansa de a se materializa. Dar, este adevarat, de fiecare data mi-a fost cerut acordul atunci cand o idee sau propunere urma sa fie folosita. Nu s-a intamplat niciodata ca vreunul dintre prietenii mei sa isi insuseasca ideile. Nu in cazul grupului nostru.
Nici nu mai stiu cum, din discutie in discutie si din propunere in propunere, m-am trezit responsabila cu organizarea a nu unu, ci trei evenimente ce urmau a se desfasura simultan. Cred ca ultimele cuvinte pe care le-am rostit  inainte de "investirea in noua functie " au fost:
Dar daca ati combina cele trei evenimente si le-ati organiza in centrul de conferinte  al unui  hotel din Bucuresti?

Si uite asa am ajuns sa colaborez cu acest grup de tineri entuziasti.

Firul amintirilor a fost intrerupt de catre echipa reprezentatilor hotelului. In sfarsit a venit momentul sa facem ultimele verificari. 
Am coborat un etaj, pana la 9, unde se afla centrul de conferinte - si am vizitat cele trei sali. Sala Belvedere va deveni un fel de sediu al organizatorilor evenimentelor, de unde vor fi coordonate si monitorizate celelalte doua evenimente organizate simultan. In acelasi timp se vor putea lua si hotarari in timp real referitoare la urmatorii pasi din campania de promovare aflata la inceput de drum.
Sala Panorama este perfecta pentru evenimente de afaceri - de aceea aici se vor intalni sponsorii si colaboratorii implicati in acest proiect. Acestia isi vor alege reprezentatii in juriul care va nota participarile la Conventia de Cosplay care urmeaza sa se desfasoare odata cu lansarea productiei animate aflata in centrul acestei campanii de promovare inovatoare. 
In cele din urma, am vizitat sala Ronda, locul de intalnire al participantilor la conventia de Cosplay. Acestia vor urmari intr-o avanpremiera speciala productia animata, vor discuta despre concursul Cosplay la care vor participa, si isi vor putea lamuri eventualele neintelegeri referitoare la costume si prezentare. 
Totul a fost pregatit ca la carte - s-au montat instalatiile necesare, s-a facut legatura intre cele trei sali de conferinta pentru a putea comunica in timp real prin intermediul conexiunii de internet si s-au stabilit locurile unde vor fi asezate a doua zi aranjamentele florale sau standurile cu produse promotionale.

"Uneori ma intreb daca a fost o idee buna" este un gand care are in sfarsit un raspuns clar. 
Evenimentele au avut un real succes. Toti cei prezenti au fost incantati si acum ne aflam in incinta clubului situat la etajul zece. 
Ai avut o idee geniala! Trei sali de conferinte situate la acelasi etaj, oferind  panorame interesante, in acelasi hotel unde participantii pot beneficia de conditii excelente de cazare, restaurant de lux si servicii de calitate. Esti sigura ca nu vrei sa te alaturi echipei noastre definitiv?
Vom vedea.... Am zambit si am privit luminile orasului ce par a se ridica spre cer, poate in incercarea de a realiza un "cosplay" pe tema stele si constelatii :).


http://super-blog.eu/proba-11-reteta-unui-eveniment-de-afaceri-reusit/

2 comments :

Trimiteți un comentariu