luni, 9 noiembrie 2015

S.B. #16 "Jurnalul meu de călătorii – #jurnaldecalatorie"

De cand ma stiu mi-a placut sa calatoresc. Cand eram foarte micuta, de exemplu, o convingeam pe Buni sa plecam in excursii cu autobuzul. Probabil va veti fi amuza: "excursie cu autobuzul?" Ei bine, da. Vremurile erau altfel atunci, orasul mai aerisit, cu autobuzul ajungeai la capat de linie langa padure, sau pe o pajiste frumoasa, la limita orasului. Acum nu cred ca mi-ar mai placea. Sunt doar case... si magazine :)).
In timp, autobuzul a fost detronat de autocar (... sau "rata", cum i se spunea cursei peste munte, prin pasul Rucar-Bran.), apoi de tren - catre mare, mai ales. In cele din urma am descoperit confortul excursiilor facute in familie, cu masina. Si cate locuri frumoase am descoperit prin calatoriile noastre in tara!!

Pe la 16 ani m-am gandit ca ar fi tare fain si util un #jurnaldecalatorie. Se intampla cu ocazia unei excursii organizate de liceu, prin Europa, avand ca destinatie principala Anglia. Am calatorit cu autocarul si am tranzitat si vizitat mai multe tari: Ungaria, Slovacia, Cehia (unde am facut si popas in Praga), Germania, Belgia (unde am vizitat Brugges-ul), Olanda, Franta. De aici am traversat cu feribotul in Anglia unde am petrecut 6 zile memorabile, vizitand diferite orase.

Londra mi-a ramas in amintire si in suflet. Un oras curat, vesel, tare, tare frumos. Si, in mod ciudat, insorit :)). O singura data a stropit un nor. In rest cald si soare.
La intoarcere am facut un popas in Franta - la Paris si unul in Austria - la Viena, am tranzitat Ungaria si ne-am intors acasa, cu foarte multe amintiri si cu o singura parere de rau: ca nu a putut veni si Rha cu mine in aceasta excursie.

Revazand fotografiile din calatorie revine parca si mai arzatoare dorinta de a revizita acele locuri, impreuna cu sora mea. Cred ca as prefera circuite cu autocarul - pentru a putea sa ma pierd in peisaje si sa descopar locuri noi, sau, in cazul in care am mai calatorit prin locurile respective, sa vad ce s-a mai schimbat :). Mi-ar placea sa impart in mai multe excursii traseul, tocmai pentru a ma putea bucura de fiecare destinatie in parte: o serie de Vacante Speciale cu circuite turistice fascinante.

Desigur, destinatia favorita va ramane Londra, pe care as redescoperi-o la pas: parcuri, muzee... Mi-ar trebui cel putin o saptamana sa ma pot bucura din plin de o vacanta speciala.

***
Cu avionul nu am calatorit pana acum. Mi-ar placea sa imi pot nota in jurnalul de calatorii o vizita in Hawaii. Ma intreb daca ar fi posibil prin programul work and travel:). Am vizionat de curand cateva emisiuni realizate in acest colt de lume situat la Tropice. Cum ar fi sa lucrez in timp ce stau pe plaja.... ?:)) Cred ca ar merita sa zbor cu avionul!
Este timpul sa ma reintorc la realitate si sa imi intocmesc un plan pentru viitoarele calatorii. Ma vor insoti aparatul de fotografiat si jurnalul, desigur.
Si Dodo :))!

4 comments :

Suzana spunea... [Raspunde]

Mult succes la consurs!
Si multa inspiratie!

copilarim spunea... [Raspunde]

@Suzana Miu merci mult :)!
Mi-e un pic mai greu sa scriu zilele acestea, dar ma straduiesc. Imi amintesc lucruri frumoase :), pana una alta.

coco spunea... [Raspunde]

mult succes! eu tot timpul am in minte o calatorie, chiar si scurte :)

copilarim spunea... [Raspunde]

@coco multumesc mult :). Ador sa calatoresc :P.